Friday 2 October 2020

Tidsplan

 Velkommen, 

“Tidsplan”

Dette er min tidsplan, som jeg har lavet tilbage før starten af projektet. Jeg har dog først valgt, at sætte den på min blog her til sidst. Det har jeg gjort, fordi jeg bedre har mulighed for, at fortælle hvordan forløbet er gået. 

Hvorfor laver man en tidsplan?: En tidsplan er rigtig smart, når man skal i gang med et stort projekt. Det giver en et overblik over hvad man skal lave, hvornår det skal være færdigt og hvilke dage der er sat tid til det. 

Dette er min tidsplan. 


Da jeg skulle lave min tidsplan, valgte jeg at bruge en masse farver. Det har jeg gjort for, at hjælpe mig selv med at gøre det lidt mere spændene. 

Hvad betyder farverne?

     
- Planlagt tid
     
- Brugt tid
     
- Deadlines 
     
- Andet skole arbejde (Dansk, Matematik, Engelsk)
     
- Holder fri
     
- Rettelser 

Det har været vigtigt for mig, at fordele min tid så godt som muligt, da jeg også går til Dansk, Engelsk og matematik. Derfor har jeg også prøvet, at være tro mod mig selv, og give mig lov til at have fri dage. Nogle gange er det vigtigt, ikke at give sig selv for meget arbejde, end man kan klare. I stedet kan man overraske og faktisk arbejde længere end man regner med.

Det faktisk noget jeg kan starte med, at fortælle om ang. mit forløb med min tidsplan. Jeg kigger nu tilbage, og kan se jeg faktisk har arbejdet mere hjemme om aftenen end jeg har sat tid til. Når jeg først har været i gang med noget, er jeg hurtigt blevet fanget og haft sværg ved at slippe det. 

Hvad har tidsplanen lært mig?
Ved at lave en tidsplan har jeg lært, meget omkring hvad tager mere tid og hvad tager ikke særlig meget tid. Jeg synes det var meget svært i starten og vælge hvad der vil tage lang tid eller kort tid. Jeg kan se nu, at jeg slet ikke havde regnet med min plantegning og snittegning vil tage det meste af min tid. Derudover havde jeg regnet med min facade tegning ville have taget meget mere tid, end den gjorde. 
Så jeg endte nogle gange med, at kigge på min tidsplan og tænkte den er jo hel gal. 

Jeg er blevet meget overrasket over, at være næsten i mål. Da jeg lavede min tidsplan, tænkte jeg det her kan jeg ikke. Det føles som om der var rigtig mange opgaver, og jeg hvordan skulle jeg kunne lave noget af dette. Derfor er jeg også meget stolt, af at kigge på min tidsplan og tænkte, ok, jeg er nogenlunde med. 

Dette var min blog omkring tidsplan.




No comments:

Post a Comment

Projekt Revit: Billeder af hus

  Revit: Billeder af forskellige dele af huset.  Her deler jeg nogle før og efter billeder.  Før: Efter: ___________________________________...