Thursday 20 August 2020

Problemformulering

 



Velkommen, 

Dette er mit første projekt: Familien Jensens dømmehus 
´´Problemformulering´´



_________________________________________________________

I denne del af bloggen, vil jeg kigge lidt på problemformulering.
Dette betyder, at vi får et overblik over hvad er det denne opgave går ud på:
Jeg har først startet med, at lave en tidsplan - Det gør jeg netop, kan holde de vigtige deadlines, så det hele bliver løst til tiden. Derud over vil dette, tage del i min rapport over projektet. 


Familien Jensen ønsker som sagt et hus på 140 m2.
    Huset skal være med muret formur, og indervægge/skillevægge
                                  Bagmuren skal være letbeton elementer.
                                Tag: gitterspær med tegltag. evt. udhæng.

Huset skal være så vedligeholdelsesfrit som muligt.
Indvendig skal der være trægulv i stuenKlinker i køkkenetbryggers og gang
På børneværelserne og soveværelset skal der være tæpper. 

I dette projekt vil der indgå følgene: 
1 stk. situationplan,
1 stk. plantegning af stueplan,
1 stk. snittegning (tværsnit),
4 facade tegninger af nord, syd, øst og vest.
Alt vil blive uarbejdet undervejs.

Jeg vil også komme ind på konklusion, perspektivering, litteraturliste og 
bilag
.
Derudover vil jeg give begrundelse for forskellige valg, som placering af grunden, materialer osv.

Dette er min problemformulering:
- Mie




1 comment:

  1. Hej Mie
    Super skønt at du allerede er kommet så godt i gang her på bloggen. Jeg glæder mig til at se hvad du ellers får skrevet og tegnet. Husk at samle inspiration hos dine klassekammerater, samt kommentere deres blogge hvis der er noget du tænker de kan uddybe.
    Du kan med fordel i dette indlæg supplere med de tegninger du allerede har modtaget (dem Bernd har tegnet) så kan din læser orientere sig, med hvad du arbejder med, også visuelt.
    Godt arbejde.
    MVH Birgitte

    ReplyDelete

Projekt Revit: Billeder af hus

  Revit: Billeder af forskellige dele af huset.  Her deler jeg nogle før og efter billeder.  Før: Efter: ___________________________________...