Thursday 20 August 2020

Indledning

 


                                              Velkommen,


Dette er mit første projekt: Familien Jensens dømmehus



I min blog/rapport vil denne lille dame, følge med som en indledning til hver indslag. 

_________________________________________________________

Jeg har fået til opgave, at hjælpe familien Jensen med deres drømmehus. Familien består af far, mor og deres børn på 7 og 5 år. De ønsker sig et hus på længe på ca. 140 m
Derudover skal huset indholde:

2 børneværelser 

1 Soveværelse 

Køkken/spiseplads 

Opholdsstue  

Bryggers med plads til at tørre tøj 

Badeværelse 

Gæste wc 

                       



Jeg vil gøre mit bedste for, at tage udgangspunkt i deres forskellige behov. 
Huset skal være så vedligeholdelsesfrit som muligt, som gør jeg vil prøve, at finde de bedste løsninger. Det kan evt. være, at se på klinker i køkkenetbryggers og gang. Hvilke materialer kan være mest praksis, for familien i daglig dagen. 
Jeg går også meget ind for, at kigge efter materialer der kan være vedligeholdesfrit og bæredygtige. Det skal meget gerne blive moderne, men med sjæl. 


Dette var min indledning.
- Mie






No comments:

Post a Comment

Projekt Revit: Billeder af hus

  Revit: Billeder af forskellige dele af huset.  Her deler jeg nogle før og efter billeder.  Før: Efter: ___________________________________...