Tuesday 1 September 2020

Vælg af indretning med fast inventar (garderobe, køkken, bad/toilet...)



Velkommen tilbage

Dette er mit første projekt: Familien Jensens drømmehus 

“Indretning med fast inventar”


      
_____________________________________________

I denne del af bloggen vil jeg tage udgangspunkt i indretning af fast inventar. 
Jeg vil redegøre for hvorfor, der er valgt det jeg har gjort. 


Jeg har valgt at designe/bygge skabe der er lavet til, at passe målene i huset. Det vil sige de er bygget specielt til deres sted. Grunden til dette valg er, at det giver et mere pænt udseende i boligen, og man får udnyttet hele pladsen. Jeg har også kigget på, at lave det lettere for familien i hverdagen, og dette vil gøre de ikke behøver rengøringen bag skabene, da de er indbygget. 


Ligeledes med køkken skabene, er der blevet bygget et køkken der passer ind i køkken/spisepladsen. Den beslutning er taget på grundlag af, at gøre bedst muligt ud af pladsen. Samt, gøre det pratisk for familien i hverdagen. Familien har også fået et lækkert komfur, med god plads til, at lave en masse mad, og familien let kan komme rundt. Køkkenpladen er af stål, da det er praktisk, vedligeholdelsesfri og nærmest uopslidelig. Stål tåler vand, syre og farvende fødevarer, kræver ingen vedligeholdelse og rigtig nemt at gøre rent. Derudover er stål ved, at blive på mode igen. 

Håndvaskene er valgt i en stor størrelse, da der er blevet kigget på familiens behov. 

Der tages forbehold for evt. ændringer. Jeg vender tilbage og opdaterer bloggen med mere information snarest. 

- Mie






1 comment:

  1. Tak for din kommentar, du har lavet en flot blog med god design.

    ReplyDelete

Projekt Revit: Billeder af hus

  Revit: Billeder af forskellige dele af huset.  Her deler jeg nogle før og efter billeder.  Før: Efter: ___________________________________...